Herbaciane Marzenie - wnętrze

Dzisiejszy post to trochę taka przypominajka. Kończą się zapisy na warsztaty...
12.01 i 13.01 odbędą się warsztaty "Herbaciane Marzenie".
Chciałabym Wam pokazać parę fajnych trików do uzyskania nie banalnej struktury przez np. Tapowanie :)
A  teraz pokażę Wam jak wygląda pudełko w środku :) 




I dla przypomnienia pudełko w całej okazałości :)



Jeśli macie ochotę wykonać takie pudełko na herbatę. Zapraszam razem z Akademią Sukcesu na warsztaty:



Zapisy do 07.01.2018 godz 22.00 
(musimy zdążyć kupić dla Was pudełka):

Do kolejnego posta
Pozdrawiam
Kasia



Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba! Kurczę, szkoda, że nie mogę uczestniczyć w takich warsztatach ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełko :) to herbaciane spełnianie marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach,cudowne przecieranki...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne i piękne pudełeczko! Urocze przecierki:) Serdecznie pozdrawiam -Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna herbaciarka, herbata na pewno jest pyszniejsza wyciągana z takiego pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna herbaciarka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełko. Pewnie z taniego pudelka herbata od razu smakuje lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne! Takie romantyczne i jak z dna babcinej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe bardzo mi się podoba :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna herbaciarka i super przetarcia w środku

    OdpowiedzUsuń
  11. o widzisz ja ja przegapiłam te warsztaty a takie cudo mogłam mieć...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram