Książka Urodzinowa

Witajcie, 


Jakiś czas temu pokazywałam Wam jeszcze nie gotowe strony pewnej urodzinowej książki. 

Z tego względu że przygotowywałam ją na wyzwanie sklepikgosi.pl nie mogłam Wam wcześniej pokazać w pełnej okazałości. Dziś to nadrabiam. 


Książka była prezentem od uczniów dla swojego wychowawcy z okazji urodzin. Nauczyciel jak można się domyślić jest muzykiem grającym na fortepianie :)



Książka liczyła 30 kartek. na jednej stronie było Imię ucznia a na drugiej miejsce na jego indywidualny wpis. 



Jeszcze 2 ostatnie zdjęcia z ostatniej strony i sposobu pakowania :)



Mam nadzieję, że się Wam podoba. 

A do jego ozdobienia wykorzystałam m.in. tekturową ramkę oraz ornamenty.

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania.

Kasia

Komentarze

  1. No nie mogę zacząć inaczej, jak wooow i szczena opada...
    Wspaniałe wykonanie ale i pomysł klasy na taki właśnie prezent... No cóż "młodzieżowo powiem"... SZACUN!!!

    Wspaniała praca na piękną okazję. Bardzo przyjemne dla oka są te brązy... Fajnie wygląda jego niewielki format te "duże" koła. Kawał dobrej (i nie, nie powiem, że nikomu nie potrzebnej!) roboty!!

    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  2. PO prostu REWELACYJNY!!!!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram