Warsztaty z Liną - kwiatowa kompozycja

Witajcie,
Wczoraj byłam na czadowych warsztatach z Liną Shvets i Foamiranem Jedwabnym
No i w końcu poznałam Danfi :)



Foamiran Jedwabny pojawił się na naszym rynku z początkiem tego roku. I od samego początku robi furorę ze względu na swoje właściwości.  

Ja dziś chciałbym się jednak skupić na tym cudeńku jedwabnym.   



Moje odczucia co do samego materiału jestem mega zachwycona.
+ idealny do barwienia pastelami, 
+ łatwiejszy w formowaniu - mniej bolą palce :)
+ bardzo elastyczny - mała podatność na przerwanie, 

aż mnie korci by sobie "trochę" nim podziałać jeszcze :)

Tutaj jeszcze część grupy warsztatowej :) 


No i na koniec moje dzieło :)






Jeszcze raz bardzo dziękuję Linie za super warsztaty - na pewno nie ostatnie.
Jeśli ktoś chciałby uczestniczyć w takich warsztatach zapraszam na profil Liny
A Was zapraszam do wypróbowania Foamiranu Jedwabistego.

Pozdrawiam


Komentarze

instagram