Poinsecja - kwiat Bożego Narodzenia

Kochani, 
Tym razem chciałabym Wam zaprezentować pewien półprodukt do kartek i innych prac Bożonarodzeniowych. A mianowicie Poinsecje - czasem zwane Gwiazdą Betlejemską :)


Jest to gwiazda z nowego wykrojnika ROSY OWL - POINSENCJA AGA C. Bardzo długi czas opierałam się jemu bo wydawało mi się że już mam ich tyle że czym ona może mnie zaskoczyć a jednak. Jak tylko zaczęłam jej używać nie chce innej :P Sami zobaczcie efekt.
Ps. Agnieszka dziękuję za wspaniałe warsztaty :)






Zawsze marzyły mi się oszronione więc próbując różne rzeczy znalazłam coś idealnego a mianowicie MIKROGRANULKI SZKLANE śnieg (sieczka).
Kupiłam 4 rozmiary :). Wymieszałam z brokatem. Kwiaty spryskałam klejem w sprey-u :)
I efekt gotowy :) Sami zobaczcie.





Do kolejnego posta
Pozdrawiam
Kasia




Komentarze

  1. Zachwycające! Zwłaszcza te oszronione.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są! Już nie umiem się tego wykrojnika doczekać:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oszronione prezentują się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ukrywam, że też mi się bardziej podobają :P

      Usuń
  4. Mam wykrojnik i jestem nim zauroczona lecz Twoje poinsecje są boskie zwłaszcza te oszronione lecę na zakupy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oszroniona poinsecja, to bajer z przytupem - wyszło genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne! Jestem zachwycona oszronionym efektem po użyciu mikrogranulek! Też chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepikgosi.pl są dostępne różne rozmiary :)

      Usuń
  7. piękne i nawet je "macałam" :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne kwiaty, wszystkie bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne kwiaty, te oszronione wyglądają jak w cukrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające...och chciałabym tak potrafić :) Podziwiam talent!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne , szczególnie to oszronione :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne. Zachwycające. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja po ich użyci powiedziałam sobie, że nie chcę innych. :-) Stworzyłaś piekne kwiaty, w dodatku tak cudnie oszronione!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram