sobota, 6 maja 2017

Książka Urodzinowa

Witajcie, 


Jakiś czas temu pokazywałam Wam jeszcze nie gotowe strony pewnej urodzinowej książki. 

Z tego względu że przygotowywałam ją na wyzwanie sklepikgosi.pl nie mogłam Wam wcześniej pokazać w pełnej okazałości. Dziś to nadrabiam. 


Książka była prezentem od uczniów dla swojego wychowawcy z okazji urodzin. Nauczyciel jak można się domyślić jest muzykiem grającym na fortepianie :)



Książka liczyła 30 kartek. na jednej stronie było Imię ucznia a na drugiej miejsce na jego indywidualny wpis. 



Jeszcze 2 ostatnie zdjęcia z ostatniej strony i sposobu pakowania :)



Mam nadzieję, że się Wam podoba. 

A do jego ozdobienia wykorzystałam m.in. tekturową ramkę oraz ornamenty.

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania.

Kasia

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP